פרטים בנוגע לאופן הגשת תלונת ציבור
פונה יקר,
ככל שברצונך לפנות ולהגיש לחברה תלונת ציבור רשמית, ניתן להעבירה למר שלומי חרזי, הממונה על טיפול בתלונות ציבור בחברה.
באפשרותך לעשות זאת באמצעות אמצעי התקשורת הבאים: (1) דואר רשום אל מען משרד החברה; (2) דואר אלקטרוני של הממונה על טיפול בתלונות הציבור, והכל כמפורט להלן:
להלן פרטי הממונה על טיפול בתלונות הציבור בחברה
שם פרטי :שלומי שם משפחה : חרזי
דוא"ל : law@topinv.co.il
מען משרדי החברה:
רחוב תובל 40, רמת גן, מגדל ספיר, קומה 7, מיקוד 5252247
שעות הפעילות:
שעות פעילות הממונה הינן בימים א'- ה', בין השעות 9:00-17:00, למעט בערבי חג וחגים.
לוח זמנים לטיפול בפנייה:
החברה מתחייבת לשלוח לפונה אישור בדבר קבלת הפניה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
החברה מתחייבת לשלוח לפונה תשובה מנומקת בכתב תוך 45 ימי עסקים מיום קבלת הפניה*).
פירוט המידע והמסמכים הנדרשים מהפונה לשם בירור הפנייה:
שם פרטי ושם משפחה / שם תאגיד; ת.ז. / ח.פ.; תאריך הפנייה; פירוט הפנייה; טלפון; כתובת דואר אלקטרוני; מען ומסמכים נלווים הקשורים לנושא הפנייה, ככל שישנם.
כללים לטיפול בפנייה:
- ניתן לפנות לחברה בכל אחת מדרכי ההתקשרות המצוינות לעיל.
- מומלץ לפרט ככל הניתן את הפנייה ולהעביר את כל המסמכים הרלבנטיים על מנת לקצר תהליכים ולסייע במתן המענה הטוב ביותר.
- החברה מתחייבת לבדוק את הפנייה לעומק, תוך שימוש בכל המידע הרלבנטי לצורך בדיקתו, במסגרת לוחות הזמנים המפורטים לעיל.
- מובהר כי תלונה אשר לא תתקבל באחת מהדרכים המפורטות לעיל, לא תחשב כתלונת ציבור רשמית, והחברה לא תהא כפופה לזמני הטיפול המפורטים לעיל.
(*) במקרים חריגים רשאית החברה להאריך את מתן המענה בתקופה נוספת של 15 ימי עסקים, אשר תמנה מתום 45 ימי העסקים מיום קבלת הפניה. הודעה על הארכת המועד וסיבת העיכוב תימסר לפונה לפני תום התקופה הקבועה לעיל.